tirsdag 1. juli 2008

Eg er flittig!

I dag har eg så absolutt vore flittig, eg har nemlig gjort litt av kvart.
Eg fant ut sida håret mitt er så slitt, og sida eg har absolutt ingenting å gjere på for tida, så kunne eg klippe håret. Og det gjorde eg, eg er ikkje sikker på om det viser så masse - men eg gjorde mitt beste da.
Etterpå satte eg meg på pulten min og klistra opp massevis av bilder som eg klipte ut i natt. Eg satt oppe til halv 4 og prata med Vebjørn, satt på engelske "ikkepedia" og klipte. Det var ganske kos, og eg vil gjerne gjere det i kveld og, men eg skal på jobb(kjem tilbake til det seinare).
Og sist men ikkje minst, har eg omublert rommet. Både mamma og pappa syns at eg var veldig flink som klarte det heilt sjøl. Men eg har jo erfaring, eg elska å omublere rommet. Får jo nye idea heile tida. Eg vil bli sånn person som innreda rom, ka heiter det? Uff, eg burde vite det.



Tilbake til at eg skal jobbe ja. I kveld ringte sjefen min og ba meg jobbe imorra. Ikkje at det er så mange tima eg skal jobbe, og at det kjem til å bli SÅ gale - men eg har vore så innstilt på ferie no at. Uff. Dersom han spør om eg kan jobbe meir dinna veka skal eg berre finne på nåken plana, for eg gidder IKKJE jobbe meir før vi reise. Absolutt ikkje!
Eg får berre glede meg til jobben er ferdig, og til at eg skal møte Guro igjen seinare. Det gleda eg meg til. Fekk brev av ho i dag og, "litt" seint? Haha.

I kveld skal eg sove tidlig, men først skal eg sjå Paradise Hotel!