mandag 25. august 2008

She said she loves you


No har eg ikkje skreve på 15 dagar. Har vel egentlig vore fordi eg ikkje har hatt tid, ikkje hatt lyst til og ikkje hatt nåke å skrive om.
London var supert, og ja - eg skal tilbake.
Følte dessverre ikkje at eg fikk kjøpt så altfor masse, men sånn er det veit du.
Kanskje er det bra? Då har man masse penga å kjøpe høstkle til, og GUD det er kjekkast!
Eg vil ha støvlettarrr, svarte og brune, ei regnjakke, huer, hanska, skjerf og diverse.
Såg verdas søtaste hue i dag, den var svart, fransk og hadde en dusk på toppen. Eg kjøpte den ikkje, dessverre.
MEN! eg kjøpte verdas finaste laptopveske, eller.. det er det eg har plana om å bruke den til. Den er så fin, svart med blomstrar på. Sidan bluetoothen min er klikka, så stjeler eg et bilde.

Uansett, eg har begynt i ei utrulig koslig klasse! 1STC, nemlig. Og vi er litt av en jentegjeng, eg har blitt glad i alle allerede. Det triste er at eg hverken går i klasse med Guro, Marita eller Monica. Nåke eg aldri hadde trudd kom til å skje, men sånn er livet. Eg har jo Helene, Linn og mange fleire. Gleda meg kjempemasse til Nesholmen neste veke, det blir supert!
Eg sitter for tida med Jessica, og eg syns det er kjempekoselig eg.

Vi bloggast!
No håpa eg på å vinne konkurransen til Emma. Dersom eg vinner, blir eg i allefall kjempeglad, for eg vinner aldri. (Bortsett frå griseflax, av og til)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg likte veska di eg :D

Linka deg :p :)

Sunniva sa...

Hehe, supert!

greit det, skal linke deg og :-)