søndag 12. oktober 2008

Den nye Becky Bloomwood?

Istad når eg rydda litt på rommet mitt fant eg alle dei tinga eg har kjøpt/ fått denna månaden. Og eg blei så flau, eg har klart å bruke 2000 kr på berre ei veke!
Her er litt bilder:


Sesong 3 av South Park.


Veske som eg fekk fra Guro!


Navy strikkejakke/cardigan med "pels" fra H&M.


Skjorte fra barneavdelinga på H&M.


Sennepsgul singlett fra Gina Tricot.


Svart strikkejakke fra Vera Moda.


Lilla eyeliner fra H&M.




Armband fra Vera Moda.


Oasis - Dig out your soul.



Prison Break sesong 1 & 2


Stort kvitt skjerf, H&M.


Uggs fra Din Sko.


Min absolutte nye favorittbrus <3

Handlar du altfor masse?

3 kommentarer:

Arve sa...

Brus uten sukker er som sommar utan sol.

-Arve Ekehaug

Helene sa...

SOUTH PARK :D

Sunniva sa...

Flott sagt Arve!

Jeei :)