torsdag 20. november 2008

Her kommer den kalde fine tida!

Sjå ka eg fekk i postkassa i dag!


Woho!
Pakken inneholdt sjølvsagt filmane og cd'en frå Bloc Party.
Har ikkje fått høyrt den endå, men eg gleda meg.
Såg nettopp Notting Hill. Den er så koselig, og for kvar gang eg ser den, så lika eg faktisk Julia Roberts bedre og bedre.

I morra er det nattope, og eg tenkte at eg skulle kjøpe meg ei ny jakke. Eller kanskje to. Har lyst på ei svart og ei lilla. Ei lilla som faktisk can matche den blågrønne hua eg har(det blir faktisk ganske kult altså!).
Gidder ikkje å legge ut bilde av kordan eg ser for meg at det skal bli, men dersom eg kjøper meg ei jakke, så skal eg legge ut bilde.
Ellers så har eg lyst på nåken høge svarte støvletta. Helst uten hel. Dei skal vere sånn ca litt under kneet, sånn at eg kan ha strømper til! Det er så kult, finst utrulig mange forskjellige i butikkane no - og eg leita etter en unnskyldning for å kjøpe tusen stk.
Eg er glad at eg har ettervekst som grunn til mange huer i år.

No skal eg legge meg i senga mi og fortsette lesinga. For tida går det i den første boka om Jarle Klepp(Eller Jarle Orheim om du vil). Den heiter Kompani Orheim og er skreve av Tore Renberg.

(I dag har det snødd så masse at mamma seier at eg må gå i vinterjakke i morra.. Eg vil ikkje!!)

Skal du gå i vinterjakke når vinteren er komme for fult? Sånn svææær jakke altså, sånn som du nesten er garantert varm i 17 minusgrader? Og ka syns du om boblejakker(spy!)?

Ingen kommentarer: