mandag 3. november 2008

I know a girl with a golden touch




I dag blir Malene 16 år! Derfor sang vi for ho på skulen, og eg vil faktisk sei at det var nåke av det styggaste eg har høyrt. Det var rett og slett heilt jævlig!
I løpet av dagen har dei fleste i klassen "pressa" Malene til å feire bursdagen sin, stakkars. Men eg håper ho har tenkt å gjere det, for det hadde vore kjempekoselig.
Dersom ho skal gjere det blir det trulig på fredag, nåke som virkelig gjorde meg både stressa og sur. Kvifor? Fordi eg hadde tenkt meg til sentrum på lørdag og få kjøpt den fantastiske kjolen, farge håret og stusse håret. Men det blir truleg ingenting av då, unless visst eg tar det på torsdag. Som eg forsåvidt kan gjere.. Tvila, sida eg då må øve til samf-prøve.

2 kommentarer:

Malene sa...

åww :D meg jo :O

Men synst du kan ta det på torsdag eg :D<3

Sunniva sa...

Sjølvsagt :D

Tjaa, men eg har så lite tid då!