søndag 23. november 2008

I'm just trying to have a blast!

Eg har blitt heilt hekta på diverse sitrusfrukter no. Sitron, mandaring og appelsiner er det beste som finst jo! Eg syns virkelig synd på tenna mine som svømmer i syre daglig. På samme tid er jo smaksLAUKANE mine veldig glad i det.
I går drakk eg meir Cola enn eg trudde eg kunne klare. Når man først har fått smaken på sitron og Cola, så er man hekta.
Eg, Maria og Sigrid hølja innpå. Eg klarte tilogmed å presse 3 sitronskiver ned i et glas, og som du ser på bildet er det tilogmed et lufthull eller boble nede i glaset, der det ikkje er brus! Eg er ikkje dum nei.

Ellers så såg vi "Den store reisen", litt av "Down with love" og "Sex and the City, the movie". Wooho. Eg syns "Down with love" er så søt! Dei har skikkelig kul stil, spesielt menna. Jum!
"Den store reisen" var skikkelig spennande, eg er så glad at eg har følgt med på det. Utrulig kjekt og ikkje minst lærerikt å sjå kordan dei har det i andre land. Heilt rart kor lykkelige dei er, sjøl om dei ikkje har 5% av alt det materielle som vi i dei rike landa har. Og når vi fekk sjå byen i Ecuador, berre ein liten flytur unna jungelen, og korleis dei hadde det der - så var det heilt ekstremt! Dei budde på Hilton hotell, der var butikka, bila og svære bygninga. Eg gleda meg til neste episode!!

Eg og Maria sovna ikkje før klokka var 4, og eg er heilt sinnsjukt trøtt no! Herreguuud. Ho våkna sånn i 11-tida, og eg var jo egentlig ganske våken då eg og. Men eg kjenner no at eg er heilt utslitt.
Har nettopp hatt på sånn energilampe i 45 min eller nåke, mens eg har lest fram til kapittel 15 i "The catcher of the rye" boka. Mildt sagt, gaanske kjedelig.
Eg har lyst å enten bake nåke, eller ta ein sparketur. Pappa monterne nemlig sparken i går, så eg har skikkelig lyst å bruke den. Gidder ikkje aleine då.
Seinare i kveld skal eg sjå "Livet på første klasse" og legge meg tidlig. I morra skal eg nemlig vere på skulen lenge, og i tillegg på jobb. Eg og Monica har bytta arbeidstid, pga ho er sjuk. Det passa egentlig veldig bra for meg, for då har eg 2 daga å øve spansk på. Jiihu! Eg trenger så god tid eg kan få, virkelig.. Ikkje at eg bryr meg så ekstremt om spansken, men eg vil jo ha ein god karakter.

Go have fun, kids!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, no fekk eg òg lyst på sparketur.

Takk for at du ville bytte med meg, once again <3

Sunniva sa...

Jaa, sant! Det er so kjekt at.

Ingen problem <3

Guro sa...

DET ER DET EG ALLTID HAR SAGT!!
Down With Love er... eg syns den er genial! :)