tirsdag 16. desember 2008

Flat som ei pannekake!

Då er man ferdig med engelsk tentamen! Eg syns det gikk ganske greit egentlig. Var ferdig altfor tidelig, ca klokka 11. Vi fekk ikkje lov å gå før klokka var 11.30, men eg gjekk klokka 12.15 eller nåke. Dvs at eg satt i over ein time og gjorde absolutt ingenting! Eg åt mandariner, las tegneserier og såg gjennom teksten fleire ganga.
Håper magefølelsen min har rett, og at det gikk ganske bra.
No skal eg straks heim, er usikker på kordan, men.
Vel heime har eg litt lyst å lage meg pannekaker faktisk. Høres ikkje det rart ut? Det er godt i allefall. Har ikkje ete sida frukost og magen min rumla heilt sinnsjukt på tentamen. Finst det nåke flauare enn det? Tvilar sterkt.

Eg er litt småtrøtt i dag, stressa sånn i går kveld også var eg bekymra for stakkars Guro som datt av hesten. Men det gjekk heldigvis fint med ho!

Men, no slenger eg pc'n i veska eller finner på nåke anna smart og traska i veg heim att.
Først skal eg berre lagre ei pannekake oppskrift eller nåke.. matmoms, eg? neeee..



Ingen kommentarer: