mandag 22. desember 2008

Innlegg nr 101..

.. i den nye bloggen då.

Det som skulle vere film og nachos hos meg, blei til pizza og film hos Guro. Det er egentlig heilt greit det, for då slipper eg å rydde! Hahaaa.
Kjøpte inn bleikemiddel i stad så i morra tidelig skal eg synge: Stå opp din gris, stå opp din gris, nå har du sovet leengee! Kvifor? Fordi den sangen er heilt jævlig, og fordi eg vil få bleika håret så fort som mogeleg!

Men, no trur eg at eg skal skifte (jogge)bukse og fikse sminka. Eg, Sigrid og Nathalie hadde nemlig "slåsskamp" istad, og sminka mi er ikkje akkurat der den SKAL vere.. Også skal eg høyre musikk og. Kreuzberg kanskje, jaa.
Snakk om musikk, Arctic Monkeys skal på Øya! Eg må, eller.. eg vil.
Må berre finne nåken søte små som vil bli med. Kost og losji er det egentlig ingen problem med, og transport er null problem i og med det er midt i august.
Plizz laa meejjj lizzmm <333


you know you hate me!
xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

Sminke sminke og sminke