fredag 27. februar 2009

Let's stay in, let the subways be our car.


eg har laga ein blogg på blogg.no .. trur egentlig ikkje at eg orka å skifte. Mest av alt fordi bildeopplastinga var mildt sagt ubrukelig. Men eg ser det an, er litt kjekt å kunne sjekke kor mange som har vore innpå kvar dag osv.

Sjekk ut HER

Forresten, er eg den einaste som virkelig håpte at Stian Grimseth skulle vinne Mesternes Mester? Tvila. "Ka gjer Stian?". Eg og mamma hadde lyst til Naustdal, fordi det var sånn annonse i avisa om at det skulle vere storskjerm der, OG Stian skulle vere der. Haha, det hadde vore koselig. Hadde forresten ikkje overraska meg om Monica var der :-(




En ting til, sjekk ka Guro fant ut.
GURO SUNNIVA MARITA MONICA
fritids, Guro?

2 kommentarer:

Guro sa...

Hei, eg låg i gårkveld og fikk ikkje sove fordi at MONICA har smitta meg! Ka ellers skulle eg gjøre..? :p

Sunniva sa...

hehehheh :) du har vel rett