onsdag 25. februar 2009

Oasis til Roskilde!

I dag når eg logga på facebook, så stod det en ny update, og eg som pleie å ignorere dessa, måte berre av kjedsomhet berre trykke på den. Og gjett ka som stod? At Oasis skulle vere headliner på Roskilde. Eg sprang selfølgelig opp trappa, banka på badedøra til Jessica og skreik. Ganske passande oppførsel spør du meg. Forresten, du kan få lov å vere med du og.
Dagens mål er å: tvinge en eller anna voksen person til å bli med meg og Jessica på Roskilde mellom 2 juli og 5 juli.

En ting til .. eg såg Strangers igår. Faen ta!

2 kommentarer:

Anonym sa...

MÅ dere ha en voksen med? Har vært der selv, og det er ikke som om det er aldersgrense og de under 18 må ha med seg voksne.

Sunniva sa...

neinei, veit jo det. Men nåken har strengare foreldre enn andre!