søndag 8. mars 2009

allein allein

Hodet mitt dundra og eg slite med å halde auga opne. Eg har seriøst ikkje gjort nåketing idag. Kom heim ca klokka halv 2, og etter det har eg sove, tatt et bad og sett på tv. Eg hata virkelig sånne daga, for det einaste eg har lyst til er å gjere nåke gøy, når eg ikkje kan det.
Klokka er straks kvart på 10, men eg trur eg legger meg no, for det er ingenting bra på tv eller nåke. ÅH! Søndagen burde vert stappfult av alt mulig kjekt, mange filma på kino, mange filma på tv, bra tv-program og stygt vær. Eg hata sol, og i følge er det visstnok masse av den i Mars.

Ellers, eg og Monica (Marita sov..) snakka om at vi ville besøke Guro i høstferien, det hadde berre vore utrulig kjekt! Då må eg bruke alle pengane eg har tjent på flybillett, men det blir egentlig ikkje nåke problem, ka er vel bedre enn en Usa-tur?
eg har forresten sunge på allein allein av polarkreis 18 i HEILE dag, herreguud.


i <3 google

Ingen kommentarer: