mandag 9. mars 2009

new moon!



Idag har eg endelig fått begynt på New Moon boka. Eg har kun lest 54 sider, men eg er heilt inni den. Og eg leser den til og med på engelsk, har ikkje ord for kor mange ganga mamma har sagt: det er jo sikkert smart. Smart, å lese den på engelsk altså.
Forresten, Bella har bursdag den 13 september, og kem andre har bursdag då?
AnyROAD, eg har prøvd å lese norsk i dag og, men eg berre ser bort på den andre boka, og MÅ lese i den istedet. Eg kjenner at hodet mitt kjem til å dundre igjen no, men eg kan ikkje sove meir. Sov i ca 45 min på sofaen i stad, og visst eg sover meir, så klarer eg aldri å legge meg i kveld. Trur eg skal lese litt meir eg, ehe.


.. åh eg hata virkelig klesstilen til Bella!

1 kommentar:

Jessica sa...

Der va han jammen meg ikkje sexy!!!