søndag 22. mars 2009

Fin hand.


Min nye kjærleik, iPhone! Gjett kem som har fått seg ein? Eg, seffeern. Den er svart, full av fingeravtrykk og ikkje minst søt. Eg syns alltid at sånne tekniske ting er søte. F.eks dataen min, iPoden min og no mobilen min. Teknofil. Neida.. joda.
Når eg vakna i dag tidelig rundt 9(har gjort det kvar dag dinna helga..) greip eg selfølgelig tak i den, og sammen las vi på FML, facebook og div blogga i 2 tima. I strekk.
Fekk den i går rundt kl 12 og eg har lada den halvveis 2 ganga! Jiz Sunniva.
Alt eg kan sei er at eg er forelska, inderlig forelska. Og eg blir glad kvar gang eg tenker på den :-)

Litt negativt er det jo sjølvsagt å fortelle! Sida fredag har eg hatt problem med å gå, fordi eg blei påkjørt av ein bil når eg gikk til skulen.. eller, det følest sånn. Det som skjedde var vel egentlig at eg jogga i gymmen + intervalla, og sida trening ikkje er heilt meg, så har eg vore halvveis lamma sida. Fredagen var superstress ellers og. Når eg kom heim frå skulen måtte eg skrive ein heil tekst om egyptera, rydde og fikse meg. Klokka sju skulle eg nemlig ha jentekveld her heime hos meg, og her er jo det ca alltid rotete. Jentekvelden blei alikavell vellykka, og eg koste meg kjempemasse. Dumt at Marita, Beate og Renate ikkje kunne komme, og at andre kom så seint, men anyroad hadde eg det supert!
Håpa på en bursdagsfeiring neste helg.. hint hint Linn!

Igår var eg hos Guro og, og eg tok bussen både ned og opp igjen. Eg er ikkje så glad i sånt, eg grua meg alltid når eg står der og venta, men etterpå føler eg meg tøff. Virkelig tøff!
Hadde det kos hos Guro, vi såg en film eg ikkje tør å sei navnet på engang, og Guro fekk for første gang auga opp for Google maps.
Vel heime las eg i Twilight bok nr 3, Eclipse, men det var kjedelig. Bøkene har nemlig begynt å handle mindre og mindre om Bella + Edward, meir om kun Bella og andre varulva og vampyra. Irriterande.

Når eg først var i gang, så kan eg jo fortelle om dagen i dag og. Har kjørt bil(eg var kjempeflink), baka muffins(eg var kjempeflink), vore på biltur(eg var kjempesnill) og snart skal eg gjere spansk-leksa før min hemmelige tv-kveld begynner. Vil du sjå kveldens agenda? OK
20.00 - The city
20.25 - Wipeout eller "Hjelp jeg er med i et japansk gameshow"
21.15 Nip/Tuck.

Lovelovelove

Ingen kommentarer: