tirsdag 31. mars 2009

Ssklurlen

Eg er på skulen og eg skriver selfølgelig ei filmmelding om Mannen som elsket Yngve. Koselig det, om eg berre ikkje hadde hatt skrivesperre.

Kan jo fortelle at eg gleda meg veldig til påskeferie no. Kun.. (ja, eg teller på fingrane) 3 daga igjen no! Null jobb og null stress i over ei veke. Reiser på fredag til Hemsedal med 3 fine jenter og er nok heime i løpet av mandag en gang. På onsdag reiser eg vidare til Tyen med mine to søstre og mange fleire, er der sikkert i ei halv evighet. Med andre ord til lørdag eller søndag.


No er eg skikkelig varm og eg har litt angst for at andre eleva skal sjå ka eg skriver. Begynner vel å hoste snart, sånn som eg alltid gjer når eg blir stressa. F.eks i natt når eg våkna rundt kl 2 og ikkje klarte å sovne igjen. Hørtest ut som en rabiat chihuahua.

Skal ta igjen for søvnen når eg kjem heim då. Etter en liten lur blir det Seinfeld, middag og kanskje Skins eller Gossip girl. Me liekz. Skal sjølvsagt lese geografi i dag og, eg er jo en respektabel elev!

Ang. Skins, eg såg nemlig første episode i går, han Tony er søt! Så søt at eg måtte ta med meg pc'n i senga og sjå ferdig dei 40 minutta av episoden som var igjen, etter at eg hadde innsett kor fin han var.


Ingen kommentarer: