mandag 6. april 2009

hatsjo

Då var man tilbake i Førde. Som du kanskje har sett, så har eg skreve eit par ekstremt usaklige innlegg dei siste kveldane, og grunnen er forsåvidt enkel, der og då var sitata ekstremt morsomme.
Hemsedal inneholdt det meste ein skikkelig påsketur skal inneholde, inkludert 3 kjekke jenter som gjorde turen endå bedre. VEIRET(spy) var flott, og hytta endå flottare. Trur dessverre eg har fått litt farge, men den forsvinner nok like fort som påskefølelsen. Diskusjonane har vore mange, og vi har funne ut av mykje lurt. Inkludert ca 1000 grunnar til å vere evig singel, forskjell på bart og mustasje and so on.

Akkurat no sitter tusenvis av jenter og guttar klistra til skjermane, kun for å sjå verdas kjedeligaste tv-program. Ja, selfølgelig snakkarrr eg om Paradise hotel. Er det berre eg som syns det er så ekstremt kjedelig? Hallo, kvar einaste dag heile veka, snakka ca alle jentene i klassen om kor forferdelig det var at han kom inn igjen, ho gikk ut etc. Eg er så drittlei. Det er AKKURAT det samme som skjedde på paradise hotel i sommar, berre at dei då snakka dansk, det var mindre sex og horete jenter, og at guttane hadde brunt hår i stedet for gult. Det var jo ti ganga bedre.

Uansett, no skal eg ete mitt 3 grønne eple på eit par timar og sjå vidare på Skins. I mellomtida skal eg selfølgelig hoste, harke og nyse, nåke eg har gjort heile helga.

Ingen kommentarer: