tirsdag 12. mai 2009

be my baby, one more time

Idag har eg drukke 1L(!!!!!!!!!!!) iste med limesmak. Eg har sove ganske lenge, høyrt på finfin musikk og tenkt på fine ting/personar. Ikkje berre det, eg har drukke slush, laga vafler, vore på kino OG lest naturfag i timesvis.

sida det var sminkefri-dag på skulen idag, tenkte eg at eg skulle legge ut eit FLOTT bilde av Guro og eg. Vi var så vakre og vene, minn meg på å legge ut fleire sånne flatterande bilder.



note to self: takke Sjur for DIZ ZÅNG.

5 kommentarer:

theotherfool sa...

Eg er så kul og hipp at eg seier versågod.

theotherfool sa...

forsåvidt er det litt sjukt, men også litt rått, at eg kjem heim frå russefest og sjekkar blåggen din før eg legg meg.

Sunniva sa...

Hahaha, eg syns det ganske enkelt er flott eg. Uventa, men flott!

theotherfool sa...

Då seier vi det. Det er flott.
MEN KVIFOR ER DU INNE PÅ FACEBOOK OG BLOGSPOT MIDT PÅ NATTA?

Sunniva sa...

Haha, så du la merke til det? Vel, eg vakna rundt halv 5, skråsikker på at klokka var rundt 7 fordi eg var heilt opplagt. Eg fekk ikkje sove igjen, så eg tenkte eg skulle sjekke div bloggar og facebook. Sovna igjen etterpå heldigvis.