fredag 12. juni 2009

i just want your kiss, boy

nok ein gang er det bevist at Førde er ein flott stad å bu. Då Helene spurte meg om vi ikkje skulle rømme til Oslo for alltid, kunne eg nesten ikkje tru at eg måtte sei nei. Eg er jo nesten klar for det då. Eg har jo kjøpt meg ein FRAKK/JAKKE/KÅPE/POSE til Øyafestivalen. Ein slik vanntett ein, med tigermønster. Trur eg er litt forelska i den.

Forresten, eg trur eg har fått jernmangelanemi. How cool is that? Grunnen er enkel: eg svir på leppene. Og eg vil gå så langt at eg seier at eg, SUNNIVA, er den siste personen i verda som burde svi på leppene. Eg smører jo leppene mine inn med alt eg finn av lypsylar og lipgloss. Å sei at man er sår på leppene er søtt i og med det som oftast betyr masse masse kyssing, men å faktisk vere sår på leppene er jo ganske forferdelig.


ååååå, dette bildet er så fint.

Ingen kommentarer: