tirsdag 20. oktober 2009

ahahaha og litt ååhåhååå

OMG! eg trur eg har fått eit seriøst problem. Om eg ikkje sitter med EOS-lipbalmen i hendene, så tenker eg på den og får angst om eg ikkje kjenner at eg har den i lomma. Eg berre må ta på nye lag heile tida og i går kveld gjekk eg utan i fleire timar. Det gjorde vondt (nesten). Eg må gnikke beina mine sammen fordi eg gler meg slik til å kjøpe endå ein. Det med å gnikke beina sammen, det gjer eg visst eg er skikkelig glad, forleksa eller gler meg til nåke.

Ellers så er eg drittlei av strekninga Førde-Jølster og eg syns seriøst synd på alle dei som køyrer den kvar einaste dag. Ikkje berre er det langt, men så skurrar søren meg P3 omtrent heile vegen. Heldigvis er eg så mandig at eg holdt ut og passa på å sei "dette bandet har eg sett live" til kvar einaste sang eg høyrte. k00l. Mamma fortalte at ho ikkje forstod korleis eg kunne hugse navnet på alle artistane og sangane, og det var kult. Då følte eg meg kul og snill. Snill fordi eg informerte ho og sånt.

Og ja, IT er seriøst det beste faget i heile verden. Det er då ein kan skrive teite statusar, kommentere på stygge bilder og seie "pen" og ikkje minst google ting som "emo boys" "emo kiss" og diverse sjukdommar. Ein kan også redigere auge inn i panna til Ida Wulff, fortelle hemmlighetar, snakke dritt og sjå på fantastisk søte bilder av menneske i badekar. Seriøst, IT-timen er då ein kan virkelig slå seg laus. I allefall på rekka til Helene, Martine og eg. KJEMPEKJEKT, det er det vi har. BTW, det er Martinelover//mi læidi som kjem på kva vi skal google......

Til slutt:



NÅR BLEI DETTE FLØYEL?????????

9 kommentarer:

Helene sa...

Eg óg vil vere avhengig av EOS... stygge sensitive leppe!!

Og ja, IT er eit flott fag <3 om man ikkje reknar med 60 sider til ei prøve!!

Sunniva sa...

jammen du! prøv f.eks Ole Henriksen sin då :)

du har rett i det!!!!

Renate sa...

Eg kvir meg til 60sideprøva :( Og EOS skal bli kjøpt i OSLO i helga <3

Sunniva sa...

Uff, ja... Det går sikkert rett vest! Jaa, gjer det :) eg elskar den!!

Helene sa...

Aldri hørt om, men kan jo alltids testast ut. Eg tåler ingenting. Og forresten, eg lo litt då eg merka at den første setninga mi kunne oppfattast på ein anna måte.

Sunniva sa...

hahahhaha. Jaaaa!

Guro sa...

Blomstermønsteret er vel fløyel kanskje??

Sunniva sa...

ja, men på internettsida eg fann bildet stod det "10 fløyelsfavoritter" eller nåke. Assa... løgn og bedrageri.

Guro sa...

HAH, ja det er hvertfall en kvit løgn. Om den ikkje er svart i tillegg.