fredag 9. oktober 2009

how should i hold this boyfriend as tight as i ever could

Det siste døgnet har vore eit av dei verste døgna på veldig veldig lang tid. Takk gud for legar som gir ut medisin utan å vere sikker på kva som feilar deg. Denne dagen skulle liksom vere så fin, men istaden endte eg opp med å ligge i senga heile dagen og sutre. Akkurat no skulle eg jo liksom vere med han der fine, ikkje ligge her i senga og lese dei mest uinteressante bloggane i verda. MEN, medisinen fungerar og eg håpar at det blir nåke av overnatting i angedalen likevel. Og ja, macen har komt. Herregud så fantastisk fin den er, og eg tør nesten ikkje å gjere nåke som helst - i tilfelle den blir øydelagt. Hadde det ikkje vore for at eg ser halvdød ut og det gjer vondt å le, så hadde eg nok tatt bilder av meg sjølv i Photobooth til langt på natt. Men, no skal eg drikke endå litt meir av juicen min og stjele druer.

1 kommentar:

Guro sa...

GRATULERER og god bedrrrring!