fredag 30. oktober 2009

is it still me that makes you sweat? am i who you think about in bed?

omg. Eg er seriøst blitt ei husmor. Eg likte følelsen av å skrubbe og tørke til armane mine brant av smerte. I allefall fram til hendene mine svei av for masse varmt vatn og til eg var stiv i skuldrane. Badet skinner seriøst, klea mine er bretta, eg kan sleike golvet og eg kan sjå meg sjølv i speilet. Ikkje minst har eg laga middag, og som eg forutsa, pappa sa sjølvsagt "HO! dette var sterkt!". LOL no.

No skal eg og H til Førde by og gjere dei siste innkjøpa før halloweenaftenen. Blir utrulig stress imorra, men tenker at det blir flott likevel. I allefall om eg ikkje frys til is, skremmer alle vekk frå meg eller reiser heim aleine. Lets get these teenhearts beating faster faster! Ettersom eg elskar dagar der eg alltid gjer noko, så var tirsdag lett den beste dagen denne veka.

suzz


6 kommentarer:

Malene sa...

tjohei dere er flinke små barn! Gleda meg til å se ke dere kjøpe av diverse ting(uansett om eg vet det sånn ca.)

Eg har vært flink i dag óg! eg har støvsugd og lagt på senge på 7 rom. FLinkaaa
og no spiser eg middag (baguetta) og høre på den fine spillelista som eg fikk: www

Malene sa...

btw, eg har sletta alle bloggane mine fra blogg.no, så no er det tilbake på malenenu.blogspot.com for fult!
(sånn at du vet det, tenkte du ville vite det i og med at linken din er feiiiil)

Sunniva sa...

Hahaha, du kjem til å bli både overraska og glad!!
Herregud, så flink du er :)

det med bloggen, eg skal fikse det NU!

Helene sa...

Du veit IKKJE kva vi har kjøpt Malene!!!!!! kule barn skal vi bli, åja.

Malene sa...

nei guuud.. no gleda eg meg masse så masse til i morgon! men vet du ke? eg komme til å bli sjuk i løpet av natta. for det er så typisk, eg bare vet det.

awww, sunny, du er for snill!

Helene sa...

Eg er faktisk litt på veg til å bli sjuk :/ Lurer seriøst på om eg har feber. Men eg får dope meg på ibux 'n paracet.