tirsdag 8. desember 2009

moahhh

er det normalt å få tårer i auga pga ein epost eg har fått av ei jente eg aldri har sett i heile mitt liv? No må eg bruke sånn 10 år på å skrive fint tilbake, og liksom, bry meg.

Det eg faktisk virkelig bryr meg om er at eg er i live. Sjølv om eg har tatt ei sprøyte, frivillig. Eg holdt på å knipe av fingrane til Martine, men vi overlevde begge to. OG eg har hatt min siste time på Skei(i allefall fram til nyttår) og det skal bli deilig å kunne sleppe å bruke 3 timar på det kvar onsdag.

No er eg aids-svolten(ikkje som i at eg har lyst til å ha sex med ein person med aids/få ein person med aids til å smitte meg ved å f.eks sprøyte sitt blod inn i meg, men som i at eg er så svolten at det er aids-svolten) OG eg har litt smålyst til å gjere norsk. Berre bli ferdig med norsken slik at eg slepp å bekymre meg meir for det.
Seinare skal eg på brannøving på Coop Extra, og eg gledar meg som ein liten unge. Eventuelt ikkje, i og med eg har litt angst for slikt. Går nok greit, så lenge nokon vil bære armen min.
Men før det så tenker eg at eg skal øve på å bli god i Need for speed. Kanskje for god. Så skal eg utfordre ein viss gutt med eit navn som begynner på S og sluttar på jur. Visst du endå ikkje forstår kven eg snakkar om, så kan eg fortelle at om du i nærmaste framtid ser ein gutt med mørkt hår og lilla t-skjorte med enhjørningar på.. det er han. Jepsipepsi.

omg no blei armen min tung igjen. brb, dør.

4 kommentarer:

Helene sa...

Kven er jenta??? eg fikk en følelse av at det var omeglejenta, men det kan jo ikkje stemme.

Sunniva sa...

neinei, det er hemmelig men ho har svart hår og har kul stil og ho er negativ

Helene sa...

whaat? Eg skjøvet ingenting eg. Ho på skulen?

Sunniva sa...

nei. er ikkje frå førde assa