søndag 28. februar 2010

d.ø.r

æsj, er så lei av å vere sjuk no. Etter å ha vore halvdød i ei og ei halv veke har eg forstått at det ikkje hjelper å "late som ingenting" og gjere det eg vil sjølv om det gjer vondt i heile kroppen. Så i dag låg eg i senga fram til klokka blei 15, la meg igjen 18:30, stod opp igjen klokka 21, og no skal eg legge meg igjen. Eg er drittlei av senga mi, og å sove er omtrent umulig. Dessutan orkar eg ikkje å lese og den teite HTC-mobilen eg brukar har to spel. iPhonen er fortsatt død og eg skal levere den inn imorra. Får sikkert ikkje ny før om 2-3 veker.. gahh. Einaste lyspunktet i livet no er at eg har ein sånn mini-daim som eg sparte frå laurdagskveld. Den skal eg seriøst nyyyte som om det var mitt siste måltid no om sånn 5 minutt. NAM.

gahhh, show me mercy

3 kommentarer:

Emma Lovise sa...

Eg henta berre dei fra f0hr si side.. så eg veit ikkje meir enn det så står der.

Ella sa...

Huff, er så kjipt å være syk! God bedring, håper du er frisk igjen nå!

Ella sa...

Åå, så gøy!:D Hehe! Kjekt å høre at folk liker bloggen min, weee!:D