søndag 21. mars 2010

where did all the love go


eg har vore så lenge vekke at eg har gløymt korleis ein brukar tastaturet på macen, har ikkje lyst til å trykke på ein einaste sang på spotify og det er eit ork å lese bloggar. Eg vil tilbake til Barcelona, varmt vær og vin til 50 kr flaska.
Men herregud, det er deilig å vere heime igjen også. Senga er mjuk, toalettet har lås og maten er ikkje berre loff og appelsinjuice. Best av alt er selfølgelig å vere med han fine igjen for eg veit at han savna meg litt også, sjølv om han ikkje har grene seg i søvn slik som eg forventa. Som vanlig viste eg min kjærlighet ved å sove og kjefte. Snillaste.

Kofferten stinkar røyk og eg har så kjøpt så masse at eg ikkje hugsar det engang. Ettersom eg ikkje kunne betale 8 euro med kortet på fredag vil eg tru at eg nærmar meg konkurs. Flaks at det berre er 20 dagar igjen til lønning..........
Nei, men positivitet!!! Mamma og pappa er så glade for å ha meg tilbake at dei sikkert vil betale litt forskjellig. Og eg har jo ein femtilapp...




2 kommentarer:

Johan sa...

du er så kul...

AnynomePer sa...

Du har ein femtilapp! HORA!