søndag 11. april 2010

bannanananananana

eg hadde rett. Eg kan pynte meg så masse eg berre vil, men når litt for masse vin og sprit blir inntatt - så blir eg heilt forjævlig uansett. Håret ligg i svære klumpar, strømpebuksa er på knea, maskaraen er på kinna mine og eg vil berre sleve. Men ettersom Morten, min nye "rømme til når eg er for full til å omgås andre mennesker med"-person har skinnsofa blir det sistnevnte litt nasty. Så istedet hoppar eg rundt med videokamera, ukjente søsken sine kle og skriver til kjendisar på facebook. Flott liv!
Men det er nok sånn det skal vere når ei av dei finaste jentene i verda(Jessica) blir myndig og lagar pærdi for alle heile helga. Dei 6 blåmerka mine er heilt verdt det og eg har hatt det storarta uansett. Eg har dessutan lært at å lyge er det enklaste i verda og at eg kan få alle til å tru fine ting om andre. ÅÅÅÅÅÅ eg er med om .. eee 3 veker også.

kyzz og klem frå ei glad jente som snart skal sjå ein video på 7 min... som eg filma av meg sjølv i går etter midnatt.

6 kommentarer:

Kong Harald sa...

Hai. skal du på ain fastival i somar? i så fall kan eg vere med deg.... mama sa det var ok om eg var med nokon som var voksne i livet. det eg tenkte var a tvi kunne ta ei pylse på narvesen. kanskje. og etterpå sant så hadde vi hatt pilsehsopping, og hatt det så fint sammen. så gikk vi gjennom platningen, og sett macen.

Sonja sa...

HARALD FOR FAEEEEEEEEEEEN!!!! skjerp deg, er så JÆVLIG lei av det utroskapet ditt.... voks opp. unge jenter som dette er ikke klare for ditt organ inne i seg

Martha Louise sa...

...... mamma?

Kronprins Harald sa...

Ehehehe.. nå ble jeg så flau over oppførselen til de øvrige at jeg vurderer å melde meg ut av familien. På samme tid vil jeg nødig miste tronen. Har du noen tips Sunniva? Du virker som en ordentlig jente ;)

Ari Behn sa...

Hehehhh..... var du på fylla i går eller Haakon? Ikke stjel navnet til din egen far. Ler litt av deg nå ass... jævla fyllesvin ;) Me liiiiiike....

Sunniva sa...

omg eg dør