fredag 27. juni 2008

Ferie tid!

Eg har vondt i magen, gjett why? Joda.
Men eg har ikkje merka det i dag, fordi eg har vore så utrulig flittig på jobben. Eller nåke sånn.
Eg har i allefall gjort mitt før ferien! Eg har hatt EN ynkelig fridag (også en søndag da). Og den fridagen var eg faktisk på jobb i 2 tima, men det var en fridag alikavell.
Eg har altså jobba i .. eeh .. uu.. 8 daga. Rundt 7 tima kvar dag. Eg syns eg er flink. Så absloutt.
No er det 4 veker med velfortjent ferie!
Først blir det ei veke heime, før eg og familien fartar rundt i fagre Noreg. Siste veka blir berre sjilling lizåm (trur eg?) også blir det jobbing, London også er det skule att!
Eg trur det blir greit eg. Må få "pressa inn" litt tid med flickorna "mine" og, sjølvsagt!

I går la eg forresten en videoblogg av meg og Moniva ut på www.jigsaaw.blogg.no.
Kos deg du, og ha i tankane at heile greia ikkje var spesielt seriøs.
Eg har ikkje så lyst å slette dinna blogspot'en endå, kanskje eg skal ha to? Ja.
Blogg.no kan eg bruke som videoblogg-blogg, eller noko.
Så du må alltids sjekke innom den av og til!Erstattar for sola som skjeldan tittar fram.
Eg ser fram til ei brun/gul/oransj/skjoldete tid!

Ingen kommentarer: