fredag 27. juni 2008

Love's not only blind but deaf

Eg har så lyst å reise på ein festival i sommar. Du skulle berre ha visst!
Joda, eg har vore på en av dagane på Norwegian Wood i år. Men du har på en måte ikkje vore på ein festival uten å ha vore alle dagane. Eg vil/ville på Hove, Øya og Roskilde.
Eg håpar så utrulig masse at eg får sjansen til å reise på Øya i år! Eg vil sjå Ingrid Olava, Ida Maria, N.E.R.D, Sonic Youth og så utrulig masse meir!
Tvila, då..

Dei artistane eg kan tenke meg å sjå live akkurat no er:
- Arctic Monkeys. Alle hadde jo berre dansa, hoppa, klappa og kosa seg. Tenk deg det då!
- Radiohead. Stemninga, allsang og heile pakka. Åååh!
- Ida Maria. Fordi ho er så kul og siste konserten eg såg med ho var digg!
- The Kooks. Fordi eg hadde blitt sjarmert til tårer, dei har så ekstremt søte sanga.
- Oasis. Fordi eg hadde dødd av glede.
- Bloc Party. Dansefaktor til tusen!
- Franz Ferdinand. Fordi Alex er deilig og fordi musikken er jum.
.. eg trur eg kan fortsette for alltid. Men Band of horses, MGMT og Vampire Weekend hadde vore digg i sommar!

Når vi snakka om festivalar/ konserta så vil eg nevne Pete Doherty. For en idiot han er.
Eg er så glad for at eg ikkje reiste på Hove! Då hadde eg sikkert grene som en 5 åring når eg fikk vite at han ikkje kom. Ikkje at det har vore nåke overraskelse egentlig. Eg og resten av Norge har vel visst det sida det blei annonsert at han kom, men vi har alle hatt håp. Håp om at han ENDELIG skulle vise Norge kor flink han faktisk er, og at han ikkje berre er en idiotisk junkie. Men nei - han ødelegger igjen.
Eg skulle ønske en snill søt gutt kunne synge og berre VERE Pete Doherty, en som ikkje var narkotika avhengig og barnslig.

Yeah you, now you, now you
You’ve finally left school
Now what on earth do you intend to do?
See if you can, take the man, go round town
Where all your skins and mod’
You get together
Make pretend
It’s 1969 forever
Find a girl, have a drink,
Have a dance and play

1 kommentar:

Unknown sa...

Eg sa jo det at Pete Doherthy ikkje kom til å dukke opp heilt frå starten av. Gjor eg ikkje?

Han suger!