lørdag 28. juni 2008

fritidsproblem=blogging

Eg lurer på ka eg skulle gjort uten iPoden min. Det er ganske fantastisk at før i tida var det berre cd, lp(?)plater og kassetta. Ingen lagde sine eigne spelelister i hytt og pine, ingen lasta ned musikk gratis og ingen lasta opp sin egen musikk på internett. Eg er glad, utrulig glad, for at eg er så heldig at eg leve i den tida der nedlasting av musikk, iTunes, mp3 og alt det der er normalt.

No tenkte eg at eg skulle pushe på dykk nåken bilder av min kreativitet. Joda, eg satt oppe til halv 2 ei natt og lagde armband. Kan du tenke deg nåke så tragisk?


Uansett så skal eg til Askvoll imorra. Der blir eg til søndag. Eg ser faktisk fram til å slappe av. Det blir berre lesing, soving, eting og tvsjåing. Lurer på å ta med dataen, men ka skal eg med den uten internett? Jaja.
Kanskje eg tar nåken bilder og, dersom været er fint og ikkje onkelen min tvinga meg på besøk. Han skal i allefall ikkje få vite at eg har kameraet med meg, då blir det berre fleire flaue "fototima". Usj .. Eg vil heller lære alt sjøl, han gjer alt så vanskelig, og eg huska ingenting frå sist gang. Men - vi ser no det.
Eg legger ut bilder frå sist gang eg:



Og til sist, skal eg som den sjølopptatte personen eg er, legge ut et bilde av meg sjøl i delar av arbeidsuniformen! Ikkje at den viser så godt da.






ønsk meg lykke til i Askvoll!

Ingen kommentarer: