tirsdag 22. juli 2008

I dag har eg kosa meg. Eg og Maria gikk rundt i Førde, gikk på kafè og berre slappa av. Skal reise til Askvoll i kveld, og ho følte med meg. Det kjem til å bli evig kjedelig! Mamma/pappa kjem til å presse oss til å besøke naboane, nåke som kjem til å bli flaut og kjedelig. Har med dataen, sex and the city, bøker og american dad. TAKK GUD! Også har jo farmor fått seg bakkenett = flere kanalarrr. Men er snakk om å vere der MINST 2 daga. UAKTUELT! På torsdag reise i allefall eg heim, enten dei vil det eller ikkje.
Og det skal vere fint vær og. Søren, for det betyr at eg MÅ vere ute, ute blandt alle kvepsane, myggane, kleggane, maura og alt det andre ekle som berre finst i Askvoll. Eg har lovd meg sjøl å berre vere inne, og eg skal søren meg holde det og.

Er du glad i meg, så send melding eller ring, for eg trenger nok en oppmuntring :(

Ingen kommentarer: