søndag 27. juli 2008

daft punk is playing at my house

Eg er drittlei av det ekstremt varme været. Eg får nesten ikkje puste, og det føles som om eg renner vekk heile tida.
I dag var eg på jobb for første gang, etter ferien. Jobba i heile 8 tima(og en halv med pause). Det vil eg sjå på som ganske masse, og eg er utslitt. Det var så utrulig masse kunda i dag! ALLE kassane klikka og folk måtte ha hjelp til det meste. Ikkje minst var det så varmt at eg så vidt klarte å vere der. Det var så deilig når klokka var halv 9 og eg endelig kunne gå derfrå.
I pausen var eg og Monica på tivoli og, haha. Vi tok den .. dance stage? Eg er litt usikker, men fy søren som vi skreik! Haha, vi var sikkert verre enn smårollingane. Og dissa søte svenske(eller, var dei egentlig søte?) var jo der og, men då hadde vi allerede dumma oss ut i 5 minutt. Karusellen tok jo evigheta, og Monica var jo nesten ferdig med pausen sin før vi kom ut! Så eg hadde 10-15 minutt på å ete en bolle og et eple. ALL maten var rivd ut av hyllene før klokka var 12. Jesus.

No er eg berre sliten, og eg har krampe i beina. Eg trur kanskje eg skal legge meg no, men eg vil på en måte ikkje "sløse vekk" dinna kvelden, på en måte. For i morra kveld er det tidlig i seng, for på mandag skal eg på jobb kl 9.
Kanskje eg bør sove likavell.

"Made us understand..Really if under this scrap of metal, is a heart. I'd advise you not to put useless comments on my video for they will be deleted. Thank you."
Eg skjønte ikkje?