tirsdag 29. juli 2008

Life is boring

Den siste tida har vore sommar. Tre daga på rad har eg vore i Erdalen og bada/sola meg med Monica, og det har vore så kosleg. Eg har overvunne frykta mi(i allefall litt) mot fisk og alt det ekle. ENDELIG! Eg har litt lyst på båt no, eller så vil eg at nåken andre skal ta meg med på båttur. For å kjøre båt er dritgøy, i allefall visst det går skamfort!
Håpa finværet fortsetter, for på søndag (min einaste fridag) vil eg til erdalen, og vere der heile dagen! Eg er så drittlei av jobbinga no, veit du ka. Kanskje det har nåke med at eg sitter i kassa HEILE(ja, heile) dagen, men eg gidder ikkje nåke anna. Eg hata å rydde i hyllene, og det andre alternativet er jo å fylle inn varer. Som om mulig er enda verre. Eg blir i kassa eg.

Kanskje eg burde variere litt, for eg kjenner at eg har jæævlig ilt i ryggen min, blir helt stiv og alt av å sitte i samme stillinga heile dagen. MENMEN!
No gleda eg meg til å legge meg i senga og høre ryggen min knekke(ooje). Også skal eg lese vidare i min nye kjærleik, Snømannen. Boka er superbra den, jesus. Og eg har ikkje lest så masse at det gjer nåke.

KJedelig å blogge, så me TALAST! Eg har forresten kjempelyst å møte folk no, eg savna alle. Eg har ikkje møtt nåken nesten, sida 18 juni. ÅÅ :(

1 kommentar:

elisabeth sa...

HEHE du er så søt