mandag 21. juli 2008

I wish that we could talk about it.

Du må høre LCD Soundsystem - Someone great. Eg får mageknip og tårer i auga, eg føler meg litt dum no. Eg savna Elin og Nathalie allerede, uff. Eg håper for alt i verda at dei kjem på Lørdag. Eg pleie jo aldri å vere så rar som ditta, men det har vore så deilig å vere vekke fra alt heime no. Å vere i Oslo og berre kunne "slappe av", høre på musikk, lese, handle, sjå film og ikkje minst prate. Kunne prate ut om alt. Skule, venna, foreldre og alt som går an å prate om. Eg savna å kunne prate ut om alt med en "voksen". Og eg savna alle andre bekjendte i Oslo, eg savna å le, le og le. Av dumme kommentara, vitsa og av misunnelse.
Eg veit om someone great, eg veit om mange.
no har eg ikkje berre tårer i auga lengre, haha.
Eg savna Guro og. Eg hadde det så fint når vi var sammen i Oslo i juni, og ikkje minst no, på torsdag. Håpe vi kommer i samme klasse til høsten, visst ikkje kjem det til å vere et stort tomrom i skuledagen. Det er jo alltids friminutta, men det er ikkje det samme..

Where are all your friends tonight?

Ingen kommentarer: