mandag 21. juli 2008

no more citylife

Jadda, eg er heime igjen no.
2 veke med reising er ganske stressande, det vil i allefall eg sei.
Kjøring, shopping, barnepass og å vere turist.
Men det har vore kjekt, ikkje nåke å sei på det. Så absolutt, eg savna faktisk tilbake.
Eg skal absolutt til Ålesund og Trondheim igjen. Det var absolutt supert begge plassane.
Trondheim er tusen ganga bedre enn Bergen. Trondheim er som en miniatyr av Oslo, berre meir idyllisk. Eg trudde egentlig Trondheim kom til å vere ganske så kjedelig, og at Nidarsdommen kom til å vere akkurat som alle andre kirker. Nidarosdommen var faktisk utrulig fin, finaste kirka eg har vore i noken gang. Håper eg kan gifte meg der, men då må eg vel stå på venteliste i hundre år.
Folket i Trondheim var sånn som eg hadde venta egentlig. Jentene hadde langt blondt/kvitt hår og rosa wesc gensara. Guttane var enten "gangstahs" eller sossa(kledd akkurat sånn som jentene). Men det var gøy å sjå på dei, alle sammen.
Men endå gøyare er det å komme til Oslo å kunne sjå på alle dei forskjellige menneska der. HERREGUD, alle er så forskjellige.
Eg elska å sitte i parken og sjå på alle som går forbi. Ingen går likt kledd. Selfølgelig er det en viss stil dei fleste har, men. Eg blir utrulig misunnelig på dei som finner dei fantastiske klea, skoa og veskene. Og ikkje minst dei som har råd til å kjøpe akkurat det dei kan tenke seg, uff.

Snakk om penga, eg har jo ganske masse penga for tida. Men eg skal selfølgig spare det til London då. Også får eg jo lønning dagen før vi reiser. Jihu! Men, eg får vel berre tjent pittelitt då .. Bedre enn ingenting er det jo, pluss at då har eg penga når eg kjem heim og. Lurer på om eg gleda meg til å jobbe igjen. Det er jo egentlig ikkje så masse anna å gjere på i drittværet, men eg elska ferie.
Eg har faktisk vore opptatt 95% av dinna ferien. Eg begynte jo å jobbe samme dag som skulen slutta, og eg har hatt kanskje 3 daga heime med ferie. (+ lørdaga og søndaga). No har eg ei heil veke, deilig! Eg skal slappe av, sove, lese og sjå på tv. Selfølgelig prøve å vere litt sosial og då. Kanskje blir det tur til Askvoll og? Håpa ikkje det. Eller, kanskje. Huset STINKA maling, herregud! Får hodepine av det, nåke som eg har hatt veldig masse i det siste. Elin snakka om migrene, men det håpa eg berre er oppspinn. Isåfall trur eg det er veldig "mildt". Det jo folk som spyr, ikkje tåler lys og lyda og diverse. Sånn er det ikkje med meg, men eg blir jo kvalm og har alltid(iallefall oftast) vondt på samme plassen. Har tatt "et par" ibux i det siste, for å sei det sånn.

På søndag(ei veke sida altså) var eg i/på Tusenfryd. Fy søren så gøy det var! Eg har aldri vore modigare, og egentlig aldri vore reddare. Sigrid drog meg med på det meste, gang etter gang. Og eg blei modig, veldig modig. Syns i allefall eg då, kanskje ikkje alle dåke andre som tar Japp spaceshot og Speed..eeh.. no har eg glømt navnet.. som ingenting. Eg elska den derre "vikingskipet" og den blekkspruten. Det er så koslig!
No tør eg i allefall å ta Thundercoaster og Loopen, og Supersplash då. Men sistnevnte er jo ganske jævlig.

Ellers på ferien har eg sett ganske mange filma, trur eg då.
* The beautician and the beast
* Narnia - Prins Caspian
* Forgetting Sarah Marshall
* Sex and the city
* Hairspray
* The devil wears prada
* Shrek 3
Resten har eg glømt!

Ei liste til blir over bøkene eg skal lese framover!
* Første shopoholic boka, eg har lest dei 3 neste.
* Honningfellen.
* Snømannen
* St.Hallvards bok 2-8
* Øya
* Teppefall bok 4

Også har eg Sex and the city skoeska med alle sesongane her, og sesong 2 av American Dad. Gjett om eg skal kose meg framover? FY OG FY :D

Eg gleda meg!

Ingen kommentarer: