mandag 7. juli 2008

Paulah berz

Eg og Sigrid har forelska oss heilt i måten Thom Yorke seier "Polar bears". ÅH <3
(også er det søtt med den løvefilmen)

I dag har vi brukt mesteparten av tida på å sitte i bilen, høre musikk, sove og ta hundrevis av bilder av sjøen, blomar og ... oss sjølve! Sjølvutløysarrrrrrrrrrr(merka at eg skriv ekstremnynorsk?).
Det er varmt i heile fokin møre og romsdal, eg LOVA. Vi svetta, helt ekstremt.
Var ikkje så fint i dag tidlig i Ålesund. (Forresten, Ålesund er sikkert(veldig sikkert) en av dei finaste byane eg har vore i, dæmnn gørl)
Kristiansund er greit, medan Molde var fett nok.
Det var SUPERDUPERSALG på Glitter, og eg og sigrid måtte sjølvsagt handle inn. Eg betalte 31 kr for et hårband, et smykke og et armband. JIHU!



EG HAR LYST PÅ! trykk her

2 kommentarer:

Guro sa...

Den telefonen har Ivan! :)

Sunniva sa...

fuck han!