lørdag 9. august 2008

Factory Girl ..

.. er offisielt min nye yndlingsfilm.
Eg trur det som fikk meg helt opphengt i filmen, var kor nevrotisk og mystisk Andy Warhol(Guy Pearce) var. Kordan han såg på Edie Sedgwick (Sienna Miller), og kordan han svarte på alle spørsmål.
Eg får så lyst å leve på den tida, bortsett fra at eg ville holdt meg unna narkotikaen. Man får jo ikkje så lyst å bli en junkie når man ser ka som skjer med Edie.
Måten dei kledde seg på gjer meg så misunnelig! Og eg lika så godt at stilen var heilt annerledes i USA og Paris enn i England. I England var alt så pastellfarga og hippie-aktig, mens i New York og Paris var den meir rocka.

Eg og Sigrid veit i allefall kass kle vi skal sjå etter i London. MASSE striper og mønster. Har funne ut at eg lika "sailor"-stilen godt.




no tenkte eg at eg skulle legge innpå bilder fra sommeren 08. Må ha minnekortet klart til London på mandag. Can't wait.
.. eller jo, det kan eg.

Ingen kommentarer: