lørdag 2. august 2008

Fat trucker, cheap sucker.

Er det ingen som skal feire bursdag snart? Eg har så lyst å feire bursdag.
Sånn 10-årsdag bursdag. Der alle er kledd i finstasen, og mødrene har fiksa håret på oss. Alle har med en gave som dei kjøpte for 50 kr dei fekk heime, og alle er supergira på å sjå ka alle andre har kjøpt. Også spiser man kake, og is! Og ikkje minst får man godtepose. Eller, kanskje det var når man var sånn 7? Huska ikkje. Men i allefall fikk man ALLTID lollipop eller den andre isen.
Det var tider, og eg savna det! Alt var så enkelt da.

I og med eg ikkje har hørt på musikk på ages, har eg IGJEN blitt hekta på The Rapture - No sex for Ben.
Den er så enkel, og fengandes. Eg trur eg lika den fordi eg ikkje burde like den.
No burde alle like sånne ting som ALLE lika. Dersom nåken lika Britney, eller Tokio Hotel eller nåke - så er dei jo HEILT galne!
Man må jo like Metallica, The Ramones, Led Zeppelin, og du kan lista.
Sånn er jo ikkje den sangen :)

Ingen kommentarer: