torsdag 28. august 2008

Mobilstyr og bli-kjendt-fest.

I går kveld var eg på randen av fortvilelse. Fleire av tastane på mobilen min hadde klikka, og ingenting ville fungere.
For å trøste meg sjøl, sikla eg over diverse telefonar på internett, og eg hadde nesten bestemt meg kass eg ville velge, men eg kom på at eg kan jo prøve å levere den inn.
Men gjett kem som nekta å sende den inn/ ta betaling for den? Største drittbutikken du kan tenke deg. Pappa skjellte ut butikkmannen, uten at det hjalp det grann - og folk stirra!
Uansett, når eg kom heim fungerte ALT fint igjen på telefonen! Eg var både skuffa og glad på samme tid.
Eg hadde fått forhåpninga om ny mobiltelefon, men på samme tid frykta eg for å bruke masse penga på ny mobil, berre 4 mnd etter at eg kjøpte den forrige.
Skal sende den inn uansett forresten..

I morra er det bli-kjendt-fest her og. Gleda meg, det blir nok kjempekoselig!
Var litt redd for at eg ikkje kom til å komme inn pga eg ikkje har skulebevis, men på facebook såg det ut som om det gjekk fint!
Det blir sikkert kult, også blir det et lite "jenteparty" først og.
Men no må eg pakke og gjere klar ka eg skal gå i i morra :)

Ingen kommentarer: