søndag 31. august 2008

Oh whatever!


Unnskyld. Unnskyld for at eg er nyfiken.

I går kveld var ganske kjekk. Ja, veldig kjekk! Takk Renate, Malene og Kari Anne..

Whatever. Eg ser fram til høst! Og eg ser fram til neste lørdag, for då har eg fri. Har du lyst å gå på skoshopping med meg? Eg skal kjøpe støvletta, eg har bestemt meg.
Ikkje sånne som alle gikk med ifjor(og ofc brukar igjen i år). Eg skal ha høge hela, men lav legg. Her er et par fra DNA, og dei er ca kordan eg vil ha skoa.
Eg har nemlig lest at det er inn med sånt stoff i høst. Om det egna seg i høstværet er eg usikker på, men eg kan jo alltids kjøpe et par til i skinn. Dei skal i allefall vere lave då.
Også skal eg kjøpe gode, oversized og mjuke gensera/jakker.
Oh, eg gleda meg til høstmoten er for fullt i butikkane.
Og eg gleda meg til å få lønning, jiiz.
Til bursdagen min ønska eg meg høst-ting. F.eks huer(litt baggy, men ikkje fjortis. Kanskje "fransk?"), hanska(med kule mønster, eller berre heilt enkle) og store skjerf. Gjerne firkanta.
Og tøffe strømper, strømpebukser og shortsa man kan ha til.

Bye, bye! (les: buy, buy)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du har peiling på mote Sunniva! Og du har bra klesstil! Eg sa det ;D

Sunniva sa...

Haha, nei! Du har heilt feil :)

Malene sa...

JO! du har bra klesstil, Sunniva ! :)

unknown sa...

Eg joina deg ! Sko 4 evvaaaaah lizm ..

Sunniva sa...

Neeei, eg har ikkje det, i det heile tatt :s

FETT Emma!