søndag 31. august 2008

Typisk søndag


I dag stod eg opp seint, surra rundt i huset og spiste laang frukost.
Ja - eg var aleine, og eg naut det. Det er så deilig å kunne gjere ingenting uten at nåken skal klage på det, eller få deg til å gjere nåke "vetig" istedet.
Etter en lang dusj var eg så flink at eg satte meg ned og gjorde både samf-leksa OG geo-leksa. Geek!
Etterpå var det stress-stress-stress før eg, Marita og Guro reiste på kino.
Vi såg selfølgelig Wall-E. Og han var så søt, fy søren! Sjå på dei auga då? Eg smelta.
I kveld har eg berre slappa enda meir av, ete masse mat(typisk) og sett Scary Movie 4, for hundrede gang. Eg veit det, eg veit det. Dei filmane "suger". Men dei er jo sånne filma du kan berre sjå, for å gjere på nåke lissom.
Sånn går det når man venta..

Uansett, eg grugleda meg til Nesholmen no. Det skal heldigvis bli regn då! Skulle ønske eg kunne ha lånt Sigrid sine Hunter støvla, eller bedre, hatt mine eigne Hunter støvla. Eg angra sånn på at eg ikkje kjøpte! Men eg trur eg kan ønske meg til bursdagen.

Ellers har eg ganske lite å sei, anna enn god natt, og at dåke må ha en fin mandag!

Ingen kommentarer: