torsdag 4. september 2008

Disturbia

.. av Rihanna er faktisk ganske bra. Eg er i allefall hekta.
Så takk til Jessica som fekk meg hekta, you whore!
Eg har jo sjølvsagt gjort ho ei tjeneste og, nemlig å få ho EKSTREMT hekta på Electric Feel av MGMT. Ikkje at det skal masse til for å bli hekta, for den sangen er så kul at. Men det er rett og slett morsomt kor hekta ho er, ho synger på den heile tida, hører på den heile tida og snakka om den HEILE tida. Det er så kjekt, for eg trudde på en måte eg var den einaste i "nærmiljøet" som likte MGMT.
I morra skal eg og Jessica på shopping, og eg gleda meg. Vi skal sjølvsagt på JC, for ho må handle en gåve. Stakkars jenta, ho har jo minus på kortet og alt!
Eg derimot har nok av penga, trur eg i allefall. Eg har nok av alt og forresten, eller.. man har aldri nok kle/sko, men det er ingenting akkurat no som eg virkelig trenger! Derfor er det lite passande at eg har bursdag om 9(?) daga. Det suger rett og slett.
Det einaste eg ønska meg for tida er enten HUNTER-støvla eller iPod Touch.
Men, støvlane trenger eg på en måte ikkje - og iPoden er kulast om man har trådløst nettverk, og det kjem vi aldri til å få. Ka skal eg gjere? Eller.. Ka skal eg ønske meg til bursdagen?

men, no skal man sove! Eller se tv, eller pakke sekk. En av delene.
Kos dåke!(deg)

1 kommentar:

Anonym sa...

Er lei av den sangen. Høyr heller Lady Gaga - Just Dance :D