mandag 22. september 2008

Can't stand YOU now

Hei! Eg treng hjelp. Eg treng hjelp superdupert fort!
Sida Guro skal til US and A kommande Torsdag har eg bedd ho kjøpe en iPod til meg. En såkalla iPod touch. Det har nettopp komt en ny generasjon(trur eg). iPod Touch 2generation.
Den har tydeligvis berre komt ut som 8 og 16 GB, og eg er allerede sikker på at det er 16GB eg vil ha.
På nettbutikken til Elkjøp kosta den 2300, og i US and A 1722 kr. Altså, eg sparar ca 600 kr.
Skal eg kjøpe den?
Pappa sa at han syntast at eg skulle spare penga og kjøpe meg en iPhone.. Men ka meina du?
Eg vil gjerne ha en iPod. Men på samme tid har eg en iPod allerede.. Og lissom - eg kan jo berre slette musikk. Men eg vil så gjerne ha en ny mp3 spelar med masse plass!
Kan jo alltid skjøpe en billig Creative mp3 spelar og en iPhone?
Eg veit ikkje!!
Og pappa tenkte masse på ka eg skal gjere dersom den blir ødelagt.. Altså iPod touch fra USA.. Skal eg berre levere den på eplehuset i f.eks bergen?

I NEED YOUR HELP!!


2 kommentarer:

Guro sa...

Mohahhahahaha!
Eg ville kjøpt Ipod touch, det er nåke anna å ha en skikkelig mp3 enn å ha mp3 og telefon i ett.. Men så er jo iPhone så masse anna enn bare telefon og mp3 då.
SOm du har sagt sjøl; så har den alt for mange funksjona for deg! On the contrary; det er mange sgøye spille på iPhone!

Men eg ville holdt meg til touchm trur eg
(vurdera å kjøe en til meg sjøl og, on case: do you mind?)

Sunniva sa...

Kjøp til deg og daa :D
Så kan vi ha samme!!!