lørdag 20. september 2008

Nature has it's way of warning me

Hei og hå, søte små!
I går kveld reiste eg og Guro ned til Førde for å traske litt, sida det ikkje finst så masse å gjere på.
Dessutan skulle ho sjå etter gava til "USA-folket" og eg skulle kjøpe "Mannen som elsket Yngve".
Det blei dessverre ingen gavar, men eg fekk kjøpt DVD'en, en etterlengta lypsyl og "kate"-parfymen fra Kate Moss. Eg sleit faktisk litt med å bestemme meg for den eller den nye til Christina Aguilera, men svaret landa på "kate", sida eg har lengta etter den lenge.


Etter at eg og Guro hadde blitt passe slitne i føttene bestemte vi oss for å gå på cafe. Finst ingen medisin som Brownies og Kakao!
Så gikk vi på MIX og handla godteri, sjølvsagt. Har funne ut at vi henger altfor masse der, men det er jo koselig der!
Butikken burde vere meir sentral, også skulle dei hatt internett og fleire sitteplassa der. Da kunne man ha sutte der, sett på folk og kanskje hatt med seg pc'en mens man tok en kakao(les:kaffi).

Forresten blir det nok ikkje nåken frisørtime på meg før torsdag i allefall. Eg trenger nåke å trøste meg med når Guro reiser til US and A. Og til at eg ferdig med dei to prøvane denna veka.
Håret mitt trenger i allefall å bli stelt skikkelig med, men eg er redd for at frisøren kjem til å bli sjokkert over slitasjen, og bestemmer seg for å skinne meg!


Eg vil ha sånt hår som Maggie Gyllenhaal har. Men då må eg jo farge håret og .. Nei vent, eg vil vere sånn som Maggie!

Forresten drømte eg at eg var i utlandet og at eg ikkje kunne ta ut penga pga det nye kortet mitt. Det nye kortet mitt er nemlig sånn at det tar ikkje ut penga i minibanka før det har fått kontakt med banken eller nåke(som skjeldent skjer i utlandet) og at eg absolutt ikkje fekk tak i penga. Derfor måtte eg låne masse penga og det blei masse styr. Fikk heilt panikk eg!
Eg trur kanskje grunnen til at eg drømte det var at eg må passe på at Guro tar ut masse penga før ho reise! Tenk om ho er i US and A, uten penga? Huff.

Men no skal eg dusje og hive i meg litt mat før eg reiser på jobb. Det blir kanskje et lite blogginnlegg i kveld og, dersom eg har tid.
Dåke som skal ut må kose dåke, og ta igjen for meg.
Har du derimot ingen plana i kveld, ikkje nøl med å ta kontakt!

Ka seier du til frisøren/ den som skal klippe deg når du skal klippe deg?

6 kommentarer:

Unknown sa...

Standard kommentar til frisøren frå meg er;
- Eg likar lengden, så IKKJE klipp det kort. Men eg vil ha vekk det mest slitte. Du kan godt tynne det litt, og!

Anonym sa...

SUNNIVA :-D

Eg seie at ho berre skal stusse det eg :p for eg skal ha LANGT hår :D

Sunnivasunnivasunniva :D <3

Anonym sa...

treee :D

Anonym sa...

Fire :D

Anonym sa...

FEM :D 5 kommentara = nytt innlegg :p

Sunniva sa...

Du har alltid så fint hår du Monica, du trenger nesten aldri å klippe det!

Langt hår er fint, og du har skikkelig glansfullt hår og du Renate, eg er sjalu!
Og ja, sida det er 4 kommentara no, så skal eg lage et nytt innlegg :)