fredag 19. september 2008

My heart is dreaming, Paris is screaming

Eg er mildt sagt utslitt akkurat no. Dei to første timane hadde vi gym og det var utholding som var temaet for timane. Altså jogga vi rundt Øyrane VGS, og du kan tru at eg var sliten! Vel tilbake i garderoben måtte eg berre sette meg ned og puste ut, eg var virkelig kvalm av utmattelse. Følte meg "litt" dum når eg oppdaga at eg virkelig var i SÅ dårlig form, men det burde ikkje komme som en overraskelse.
Føler for å gå bort på coopen og kjøpe is, for så å sitte forran tv'n i heile kveld og slappe av. Sjølvsagt bekledd i joggebukse, Hello Kitty sokka og t-skjorte. Vil du vere med, og kanskje bidra med en cool film?
Lurer på om eg skal ta meg en tur til Førde og, kjøpe Mannen som elsket Yngve DVD'n og kanskje en parfyme. Det finner man ut!

Dessuten har eg funne ut bandgutta er søte, kjempe søte!
Her er dagens favoritter:
Frank Iero (MCR)




Mikey Way (MCR)


Johnny Borell (Razorlight)


Ikkje kom her å sei at dei ikkje var søte, for å sei det sånn!
Men no skal eg levere inn teksten min på Fronter også ta meg en lur eller nåke.

Ka syns du om Frank Iero, Mikey Way og Johnny Borrell, og ka skal du i helga?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Eg syns han eine var fin vertfall, og det vil seie han nummer ein.
Men tja, så har jo ikkje du og eg heilt den samme guttesmaken, som vi har snakka om før ;)

Eg skal ikkje gjere noke. Har lyst uut. Skal vi ut imorra kveld? (a)

Guro sa...

JA, vi skal ut imårra kveld!!!!!! (lørdag) plisplisplisplis? :)

Eg likte han i midten eg! :DD)D)D)))

Sunniva sa...

Han første er litt emo då Monica!
Men du har heilt rett.

Eg skal nok ikkje ut, tar det heller neste helg.

Han i midten er søt Guro, for han bruka briller :D

Guro sa...

briller <3