torsdag 18. september 2008

Kids in the street, drinking wine on the sidewalk

På musikkfronten går det i diverse pop musikk. Eg trenger nåke som letta på humøret, på en måte.

Her er 5 favoritter:

  • Ladyhawke - Paris is burning
  • Kate Perry - You're so gay
  • Kate Perry - I kissed a girl
  • Babyshambles - Pipedown
  • Rihanna - Disturbia
Har ikkje endå klart å bli hekta på Oasis sin nye sang, Shock of the lightning, men eg kjenner på meg at det skjer snart. For her om dagen då sangen kom på tv fekk eg superfrysninga. Den var forresten på radioen her en dag og.
Det er så gøy! Oasis er aldri på radioen/tven, og eg er så glad for at det nye albumet kjem snart!
6 oktober skal eg springe til nærmaste musikkbutikk og kjøpe det. Så skal eg nyte det heile høstferien(og litt til).
Fant forresten et kjempekult bilde av Noel og Liam her om dagen, heilt sikkert i sammanheng med slippet.



No når høsten er her er det jo sjølvsagt masse supre seriar på tv. Grey's, Dr House, Top Model osv.
Eg gleda meg utrulig masse til Cashmere Mafia begynner igjen, men eg er veldig usikker på når det er.. Gleda meg til å sjå alle dei fantastiske designerklea, miljøet i New York og alt.
Eg håper at eg aldri får sjansen til å reise til New York, for da vil eg nok aldri heim igjen. Men det veit eg jo ikkje, for det kan hende eg syns byen er heilt forferdelig. Kanskje er den altfor stor, bråkete og støvete? Ikkje veit eg.


Ditta bildet var veldig Sex & the City. I like it.

No tenkte eg at eg skulle finne meg et eple og sette meg ned med dei nye Gossip Girl episodane.
Have fun!

Forresten: På mandag begynte Nip Tuck med ny sesong. Det irritera meg kraftig at serien går så seint, for eg vil virkelig sjå..
Eg får ta til takke med www.surfthechannel.com i mellomtida.

Sitter/ ville du ha sutte oppe til langt på natt berre for å få med deg et tv-program?

7 kommentarer:

Guro sa...

Kommer egentlig helt anpå kor 'langt på natt' du meina.. Sitter nok ikkje oppe til 2 nei, bare for å se siste episode av yndlingsserien :)

Sunniva sa...

Då er eg heilt enig med deg :)

Unknown sa...

Eg ser aldri på tv lenger. Eg gløymer ALLTID når seriane eg har så lyst å sjå begynner, og så går eg glipp av dei, og så blir eg kjempe lei meg fordi eg har gløymt det.
Men hadde eg vore inni ein One tree hill periode, der det var maraton til kl.3 om natta, ville eg sikkert såtte oppe;)

Sunniva sa...

Ååh, det er ikkje nåke kjekt når det skjer! Hata det.
Hehe, du er litt ekstrem du!

Kristina Marie sa...

Du må høre Kate Perry - Hot'N cold Sunniva :D

Unknown sa...

Eg er ekstrem, ja :)

Sunniva sa...

Will do Kristina Marie!

Det har du alltid vore Monica ;D