tirsdag 23. september 2008

Give them a taste, but not too much

Note to self: Slutt å høre på musikk mens du ser på "gamle" bilder.
Eg har funne ut at bloggen til Guro er den tristaste bloggen i verda. Ho har einaste bloggen som gir meg klump i halsen, tårer i auga og et smil - på samme tid.
Eg grua meg så inderlig til at ho reiser. Håpa ho blogger litt der nede i dei samla statane!
Her er ho med nyfarga hår og "bob"(dvs, det SER ut som om ho har det):



Uansett, så har eg vore kjempeflink i dag! Gjort MASSE lekser og øvd til prøvarr. Dessuten har eg fiksa opp notatboka mi, eller studentboka mi, om det er det du kallar det.
Vil du se? Jaokei!


Kjempedårlig bilde, men eg skal ta et finare en anna gang!


Oh happy day!

no skal eg straks lage et innlegg med div bilder fra ferien!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Eg syns det høyres ut som om at du allerede har made up your mind.
iPod touch, eller? ;:)


<3

Guro sa...

NEHEI!? SÅ FIN STUDETBOKA DI VAR!!!!!!!!!!!!!!!!
Og for et nydeli (new dehli... Det er en by.. i India trur eg.. Du veit, meg og deg og geografi!) bilde av meg! :))))))))

Sunniva sa...

Joda, på en måde :)

THAANK U ASS!
Det er det :)