tirsdag 23. september 2008

iPod Touch eller iPhone?

JA til iPhone:


  • Kul, moderne, stilig design osv.

  • Kjekt med nåke nytt og forandring

  • Diverse funksjonar som ikkje finst på andre..

  • Internettfunksjonane

  • Stor skjerm

  • Flat, tynn.

  • Applikasjon mulighetane..

  • Ingen radio

  • Dårlig kamera

NEI til iPhone:



  • Dyr, veldig dyrt.

  • Ingen abonnement som passar skikkelig, med tanke på internettbruk.

  • Inget tastatur

  • Ka skjer om hakk i skjermen?

  • Ingen videoopptaker

  • Ingen MMS

  • Umulig å slette en og en SMS

  • Vanskelig å bli vandt med?

  • Kan ikkje bruke mp3 filar til ringetone

  • Dersom du skal bruke den som mp3spelar må du til med diverse ledningar.

  • Ikkje norsk direktetastatur

  • Dårlig batteri og du kan ikkje bytte det.

For å sei det sånn, så ser det dårlig ut for iPhone.


Men ka med iPod Touch?


JA til iPod Touch:



  • Eg sparar 700 kr på at Guro kjøper den i USA.

  • Nettopp komt ny versjon, så den er meir brukarvennleg

  • Den er flat, fin og designet er råkult.

  • Eg treng ny iPod

  • Den har 16 gb plass, 4 ganga meir enn det eg har no.


NEI til iPod Touch:



  • Billigare med en vanlig stor iPod.

  • Litt stor?

  • Ka gjer eg dersom den blir ødelagt?




4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var et ganske stort minus på slutten der til iPod Touch då! Ka gjer du om den blir ødelagt? :P

Heleneee

Guro sa...

... Det er jo det samme visst eg skal kjøpe iPhone (men det er vell lite sannsynlig? men ANYHOW!!!!), ka skal ho gjøre visst DEN blir ødelagt!?!??!!

JA TIL IPOD TOUCH!!

Sunniva sa...

Ja sant..
Eg tenker at dersom iPoden blir ødelagt seier eg det til eplehuset, så ber eg pappa ringe dei og skjelle dei ut, i og med det er deira vare. man MÅ jo få bytta/fiksa den/det?

Uansett, no trur eg ikkje at eg får kjøpt uansett ..

Guro sa...

?!