torsdag 25. september 2008

She has changed

No dansar eg og Sigrid til Chris Brown - Forever. Eg trur eg skal legge den innpå iPoden min endag, når eg får tid.. Som er ca aldri. Uansett - så syns eg at både eg og Sigrid har nåken .. vel .. underhaldande trinn!
Eg har kanskje tid imorra då, eg har nemlig ingen planar. Det kan bli litt deilig. Kanskje eg skal stikke til Førde, kjøpe meg ei ansiktsmaske, litt negleting og sånt. Skal slappe av med Sigrid og Pappa.

Lørdag derimot MÅ eg til frisøren, ditta minna meg på at eg må bestille time imorra. Vil gjerne ha en time litt tidelig, sånn at eg får masse utav dagen. Malene og Renate kjem nemlig til Førde, og dei to og eg og Marita har tenkt oss på kafe! Er det ikkje koselig? JO!
Og som Malene sa: ÅÅH, då kan vi handle kle!
Det skal man. Skal i allefall prøve å kjøpe nåke, men eg sliter litt med det for tida. Det einaste eg vil ha er iPod touch eller hairextentions, hah.
Trur eg skal spørre pappa en siste gang om den iPoden, berre for å vere sikker på at eg ikkje får den. Dersom eg får ja kjem eg til å bli litt stressa sida eg då må legge penga innpå kontoen til Guro? Litt usikker på ditta.

Snakk om Guro, ho reiste til Bergen i dag. Og imorra tidlig skal ho opp og vidare til Amsterdam, så til USA! Er det ikkje kult? Eg er sjalu og trist. Eg syns det var skikkelig trist å sei hadet til ho i dag, det føltest som om ho skulle vere vekke for alltid eller nåke, heilt rart!
Er jo berre ti daga, men. Ho skal sende litt maila, det lovde ho oss!

No skal eg snakke med pappa, så godnatt til dåke alle!

Syns du det er trist å seie hadet til nåken når du / dei reiser?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du e jaggu flink som kan danse mens du skrive blogg :)

Eg har alltid trudd at du må vere medlem for å kommentere, sjukt !

Sunniva sa...

Haha, eg veit det! Skills!

Neida, eg har endra på det eg, sånn at alle kan :)

Anonym sa...

Skills that kills !

Merka det :D
Alle burde gjer det !!

Kvar gong eg kjem på en kommentar, blir eg skuffa over at det ikkje går sida eg ikkje e medlem. Heilt til no :)
Før kunne eg faktisk hatt nåke å skrive om i en eventuell blogg eg kunne hatt, men no som skulen har begynt går det berre i lekse og soving.

Sunniva sa...

Ja, eg er enig!
Stakkars då!

Anonym sa...

ess, det må no tilfor at eg skal klare meg på skulen :P

Når eg tenke meg om hadde det våre litt kult å skreve blogg den tida vi gjor mest faenskap. Hadde iallfall hatt nåke å sett tilbake på :)

Unknown sa...

Det kjem an på kven personen er.
Møter du til dømes ein danske i eit utland, syns eg IKKJE det er trist og seie hadet, for då har du ikkje kjent han/ho lenge nok til å bli lei deg. Men å seie ha det til Guro idag, det var rart og nesten litt trist ja! :P

Kossen fekk du sånn at alle kan kommentere?

Guro sa...

JA!

Sunniva sa...

Vebbi: Ja, må nok nesten det!
Det hadde vore kjempekult om dåke hadde gjort det, så alle og einkvar kunne ha lest!

Monica: Heheeee, eg skjønna kor du vil hen du. Men eg er helt enig!
Eg skal vise deg en dag, eg gjorde det på innstillingane ;)

Guro: Phett!