søndag 28. september 2008

Update!

Tenker at eg begynner med fredag eg!
FREDAG:
Ganske så normal skuledag der lite skjedde, bortsett fra en ganske spesiell engelsktime.
Etter skulen sulla eg meg og satte meg rett forran TV'n og skrudde på Sex & the City. Har komt til 5 sesong no, litt trist å tenke på at eg snart har sett alt som finnast av serien. Men - eg gleda meg litt og!
I 5-tida ringte Vebjørn og ba meg komme på Vie, og der møtte eg Alexandria! Det var skikkelig koselig, for eg har ikkje sett ho på evigheta <3 Vi tok bussen til Førde og gikk rundt å snakka før ho tok bussen heimatt til Florø. Det var godt å høyre at ho trivdes på Sandane og at ho hadde blitt kjendt med mange, for det hadde ho! Etterpå satt eg og Sigrid oppe og såg enda meir Sex & the City + South Park.



LØRDAG:
Stod eg opp i 11 tida, dusja, og stressa meg ned til sentrum. Der møtte eg Renate og Malene, som kom fra Vadheim + Marita. Kjøpte meg en slags lang strikkegenser uten armar + en brun longsleeve.




Eg fikk heldigvis fått fiksa klokka mi, og bytta inn igjen den lilla t-skjorta som eg fikk til bursdagen. Etterpå gikk eg og Marita (Malene og Renate gikk i forveien) opp til frisøren, der Malene satt med farge i håret. ÅÅh, eg blei så misunnelig - for det blei så fint!!
Uansett, så skulle eg og klippe meg. Og det blei ikkje berre lite heller, men det måtte jo til.
Her er resultatet - er litt lengre bak tho, lurer på å klippe alt like langt, men.. Ser det an!





Kjøpte og en hårspray frå Redken som man skal ta i før man retta det. Kosta 277 kr, men den er vel verdt det!




Etterpå var vi på cafe, sammen med Helene.
Eller - det var berre eg og Marita som åt nåke derfra da.



Kvelden gikk ut på at eg og Monica sykla rundt i sentrum, møtte diverse og var på en fest på Haugum. Som saug, mildt sagt!
Når eg forfryst og våt kom heimatt, såg eg og Sigrid sjølvsagt endå meir Sex & the City.

Skriver meir om søndagen seinare, no skal eg ete ost & kjeks!














2 kommentarer:

Guro sa...

OOMMMGGG eg gleda meg til aa se deg med kort haar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sunniva sa...

Heheh! Men det ekje soo kort bak tho!