søndag 28. september 2008

Sunday, sunday people.

Vel, no er det søndag. Før kunne eg mildt sagt ikkje fordra søndaga, eg syntest dei var kjedelige, unødvendige og treige. Men i dag har eg faktisk fått nåke ut av dagen. Eg har jobba, eg har rydda og eg har vore på kino!

Har dessverre regna i heile dag og, men eg trur kanskje eg lika det.
Det er så "reint" ute no, og riskt.
Men, så blir eg så utrulig våt og krøllete i håret. Irriterande!




Uansett, så var eg og Monica på "Den siste revejakta". En norsk film som handla om 2 menn på slutten av 70'tallet. Filmen var ganske rar, men den var da underholdane.



No gleda eg meg til å gå på Fritt Vilt 2. Gjer du?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hell no,eg gruar meg heller.
joda, det blir kos det :)

Sunniva sa...

Haha, du gjer vel det ja!
Det trur eg og :)