torsdag 2. oktober 2008

"Har du blogg? Åh, men eg har ingenting å skrive om .."

Bullshit! Alle har vel nåke å skrive om? Det blogging handla om er jo at du skal skrive akkurat det du føler for å skrive. Om ka som skjer i livet ditt, meininga og alt anna du kan tenke deg.
Eg vil sjå på blogging som ei slags dagbok på internett, som alle andre får lov å lese i. Men blogging er mykje kjekkare. Man kan legge til bilder, linka og videoa.
Egentlig syns eg at det er kjekkare å lese blogga enn å skrive sjøl. Men etter å ha lest 2-3 blogga får eg skikkelig inspirasjon til å blogge sjøl, og då må eg berre skrive.
Men det er ikkje sånn at eg er avhengig og føler at eg MÅ blogge. For det er jo ikkje så mange som merka om eg ikkje skriver, så på en måte føler eg meg dum som sitter å skriver til "ingen". Men - det er underholdning for meg.
Og sida Helene(og andre) alltid spør kass blogga eg leser, så tenkte eg at eg skulle skrive ned ei liste. Er ikkje sånn at eg leser alle "kvar dag" - men kanskje en gang i veka eller nåke.



Well, here it goes:

Marie Amanda

Toroborgen

Ida Wulff / Caffelatte

Ulrikke Lund / Klisjebarnet

Polkadots-Vodkashots

Ehhfashion / Beautiful stranger

Linnea

Bople

Monica

Ellers så finner eg av og til andre blogga som eg blir helt hekta på, men det er ingen andre spesielle akkurat no.
Selfølgelig leser eg dei her og ->

KOS DEG!

.. og, ka er din favoritt blogg?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Din selfølgelig ;)

Anonym sa...

Svar
Testa på dyr?:O Det visste eg så absolutt ikkje! No vart eg litt usikker her. Men det er den einaste som funka på kvisene mine, så skal eg ofre eit dyr for skjønnheten min? Whæ. Veit ikkje om eg har prøvd Kate Moss parfymen. Kanskje eg kan testen den ut på Tax Free?

Elska Proff's. Men det går rykte om at den ødelegger håret osv. Men har ikkje ødelagt mitt enda ^^ Hehe

Takk Sunniva :D

Helene sa...

Du må no kunne skrive et nytt innlegg følr du har fått 4 kommentara :)
Kom igjen!

Unknown sa...

Ja, Sunniva!!!

Guro sa...

Og no har du fått FEM kommentara!

På tide med nytt innlegg!!!! :):):)))