tirsdag 7. oktober 2008

Massive nights

Har ikkje gadda/ hatt tid til å skrive på ganske lenge no. Det har faktisk ingenting med at eg får få kommentara(sjøl om det sjølvsagt er kjekkast då).

Dei siste dagane har gått med på jobbing, tv-sjåing og diverse. På lørdag kjøpte eg meg første sesong av Prison Break, og eg er hekta. Når det gjelder jobbinga, så har eg ikkje vore SÅ aktiv akkurat - men det er det som er greia med ferie. Man skal jo slappe av då!
På søndag tok eg meg skikkelig tid til å slappe av! Hadde et lite "spa" for meg sjøl på badet i fleire tima. Og det var så deilig! Tenkte eg skulle skrive et innlegg en dag om ka som er en perfekt "avslappingsdag" for meg - men eg har ikkje tid i dag.
Skal nemlig ned til Førde med Guro for å kjøpe nye OASIS-cd'n. Eg gleda meg utrulig til å sette den på og høyre. Den har nemlig fått kjempe gode kritikkarrrr..

Well, I'll see you honeyyyzzz later!

Ka er favorittsangen din? (right now)

3 kommentarer:

Guro sa...

Coldplay - viva la vida

Den gir meg frysninga :)

Sunniva sa...

Ooouu!

Helene sa...

Kordan var Oasis cd'en ?:)